Nieuwe verpakkingen Koninklijke ERU

![]() |
PERSBERICHT |
Nieuwe verpakkingen Koninklijke ERUIconisch design met een verhaal |
![]() |
Woerden, [{verzenddatum}]. Deze week introduceert Koninklijke ERU haar nieuwe verpakkingen. Het iconische ERU Goudkuipje bijt het spits af! Het vernieuwde design van de verpakkingen zet erfgoed en merkverhaal centraal, met als eyecatcher een smeltende Goudse kaas en de slogan ‘We smelten de kazen’. Zo is in één oogopslag duidelijk waar Koninklijke ERU al generaties lang om bekendstaat: smeuïge smeerkazen, gemaakt van échte kaas. Het design is door brand- en packaging designbureau brum. ontwikkeld. |
Na de rebranding van het logo in 2024 was het tijd voor nieuwe frisse verpakkingen. Brand- en packaging designbureau brum. gaf het design een make-over, zonder het vertrouwde kuipje aan te passen. Ontwerper Jon Sonneveld (brum.): “Op de vorige verpakking gebeurde veel en was het belangrijkste ingrediënt naar de achtergrond verdwenen. We wilden nu echt het product laten spreken. Dat hebben we veranderd.” Het resultaat is een design waarin het intrinsieke product centraal staat; een Goudse kaas die wordt gesmolten. |
We smelten de kazen |
Het loopt gefaseerd gesmeerd |
Over Koninklijke ERU |