Niet alleen kijken, maar (zelf) dóen

![]() |
PERSBERICHT |
Niet alleen kijken, maar (zelf) dóen |
Breda, 15 juli 2025 – Nu de Tour de France in volle gang is, schittert Team Visma | Lease a Bike dagelijks op het scherm. En daarmee ook gereedschapsmerk SKIL, zichtbaar op beide mouwen van het teamshirt. Maar voor het gereedschapsmerk draait sponsoring niet alleen om aandacht – het gaat vooral om aanzetten tot actie. Tot zelf iets maken, verbeteren of aanpakken. Of dat nu op de fiets is of in de tuin, in de werkplaats of in het dagelijks leven. |
![]() Foto: Jonas Vingegard, Team Visma | Lease a Bike
|
Doen zit in het DNA Want of het nu om fietsen of klussen gaat, beide zijn allang geen mannenzaak meer. De Tour de France Femmes wordt dan ook net zo belangrijk gevonden als de manneneditie, benadrukt Edwin Aartman, commercieel directeur van SKIL: “We willen zichtbaar zijn op plekken waar mensen tot actie komen. Of dat nu op een col in Frankrijk is of op een zaterdagochtend in de schuur. We steunen niet alleen topsporters, maar ook de mentaliteit van ‘zelf doen’. En dat geldt voor vrouwen net zo goed als voor mannen.” Van sport naar schroevendraaier Tour-deal voor thuisklussers Over SKIL Ga voor meer informatie naar skileurope.com/nl
Ga voor meer informatie naar skileurope.com/nl |