ERU Smeerbar brengt merk dichter bij consument
|
|
PERSBERICHT |
ERU Smeerbar brengt merk dichter bij consumentTijdelijke store onderdeel vernieuwde merkstrategie |
|
Utrecht, [{verzenddatum}]- Als onderdeel van de vernieuwde merkstrategie opende Koninklijke ERU op 18 september de eerste Smeerbar van Nederland. In winkelcentrum Hoog Catharijne, Utrecht, kunnen consumenten drie weken lang het merk op een nieuwe manier beleven. "Met deze pop-up store betrekken we de consument actief bij waar ons merk voor staat; kwaliteit, heritage en een veelzijdig assortiment. Proeven, ontdekken en genieten gaan hier hand in hand. Van de vertrouwde Goudkuipjes tot exclusieve 'vergeten' varianten," vertelt Audrey van Ham, co-CEO Koninklijke ERU. |
|
"In de supermarkt koop je een kuipje, maar is het assortiment beperkt, in de ERU Smeerbar komt ons verhaal tot leven en krijgt de consument een totale beleving van alle smaken die ERU heeft,” vervolgt Van Ham. “We zijn nu een week open en ontvangen enthousiaste reacties van bezoekers op onze zuivelspreads en op de terugkeer van ERU Smoked Cheese. En ook op de ERU Prestige Borrelkazen. De smaak Crème au Truffe, die nog niet in alle supermarkten ligt, springt er echt uit. Het laat zien dat er volop ruimte is voor variatie en vernieuwing binnen ons assortiment.” |
|
|
Van pop-up naar doorontwikkeling |
|
Productinnovaties |
|
Over ERU Smeerbar
|
|
Over Koninklijke ERU |